10.2.10

Image and video hosting by TinyPic
THEFASHIONSPOT

egentligen är mitt favoritmotto "det är resan som räknas inte målet" men innerst inne vill jag vara i mål. min resa har varit lång och att stå, tryckt rätt intill en livsavgörande chans har sina fördelar. jag sover inte bra, jag äter inte bra, jag tänker i två alternativ: ett ja eller ett nej. min nervösitet når nya höjder och jag mår rent åt helvete. räknar timmarna (fastän jag inte kan), stirrar på inkorgen och planerar ditfärden. jag vill så innerligt gärna att jag bara speglar mig själv i en vinnarrusch. det andra alternativet är inte ett alternatv. jag förtjänar det här, jag gör faktiskt det. nästan stampar i ångesten på vårt plastgolv och blundar så hårt så det vattnas. snälla, snälla, snälla. låt det få vara min tur att få komma i mål. resan har varit lång.

1 kommentar:

matilda sa...

Oj! Vad är det du väntar på?
Jag hoppas det går för dig i alla fall!