22.2.10


Och just därför vill jag lista mina tio i topp favoritbloggar just nu.

1. Idelwood - Söta, fina, smarta, kloka Ida.
2. Mind your head - Urläckra Tahira rapporterar om sitt liv från London. A must read.
3. Tony the Pony - Sveriges bästaste fotograf. Och jag borde veta, ja.
4. Camilla - Rodeos skönhetsredaktör har en smashing modeblogg på Nöjesguiden.
5. Inte alls förbannad - Livs nostalgiska blogg som jag har följt i över fyra år.
6. Line Lou - Kan man helt ärligt må bättre? Som ett inslag i en karamellkantad värld.
7. Lisa C - Världens bästa chefredaktör.
8. Less Talking More Dancing - Patricias konstblogg med fotografier och poesi.
9. Pickadoll - Bästa Mickis som lever i Norrland med en bulle i ugnen!
10. Taghrid - Jag får min rejäla Kaliforniendos från denna donna.

Bild från Fashionsquad.

1 kommentar:

idelwood sa...

åh, vad söt du är. får nästan lite dåligt samvete över att jag försummar den så mycket, bloggen.. xx